16 תשובות
מביך שלו באמת. מותגים זה לא הכל ולא אומר הכל על כסף של בן אדם. קני מה שאת אוהבת ללבוש בין אם זה יד שנייה ובין אם זה גוצ'י
שואל השאלה:
אני לא
היחס אלי השתנה ממש
אני הכי מעודכנת חברתית אם אפשר לומר ככה? חח
כמה בנים כבר סוגשל התאהבו ?
אני באמת אומרת פה
אני שמחה כלכך שזה השתנה..
אני כיתה ז עכשיו
וכן , אני לובשת מותגים
וכן , אני אלבש מה שאני רוצה ואשים עליהם ***
אנונימית
שואל השאלה:
מהר תנתקי קשר
אנונימית
שואל השאלה:
יחזרו על ארבע
אנונימית
שואל השאלה:
מה קורה איתך עכשיו?
אנונימית
לא נורמאלי בכלל ולא בסדר
שואל השאלה:
תודה למהממים שענוו
מעריכה אתכם ככ
אנונימית
נורמלי, זה לא אומר שזה בסדר
ולדעתי עדיף ללבוש מה שנוח לא מה שמותג או יפה
אנונימי
מותגים זה לא הכרחי לפחות לדעתי
אני לא רואה למה לשלם על הדפס אחר כפול ארבע מאשר הדפס רגיל כאשר איכות החולצה אותו הדבר
אבל תקנו מה שבא לכם
זה לא כל כך משמעותי לי אז זה לא משנה לי
בשיא הכנות - האנשים האלה הם זבל.
אני חושבת שזה שלא נכנעת להם בכיתות המוקדמות יותר- זה הישג ענק!
שמרת על הדרך שלך ועל הערכים שחינכו אותך...
אני גם חושבת שזה שלאחרונה התחלת ללבוש מותגים זה חבל וזה הורס אותך, כי בואי... בתכלס למה הם רוצים אותך עכשיו? כי את לובשת מותגים, מה שאומר שבכלל לא אכפת להם מהילדה המדהימה שאת, אלא רק מהחיצוניות שלך.
אני מציעה לך ללבוש מה שאת אוהבת, וגם אם זה מותגים.. שזה לא יהיה מה שמאפיין אותך! (הייתי אומרת לך להחליף מלתחה אבל אם זה מה שאת אוהבת אז תלבשי את זה):
עצם זה שאת לובשת מותגים רק כי זה מה שגורם לאחרים לרצות אותך זה גורם לך להיות זולה יותר.. מחפשת את התאוות של העולם ולא להתייחס לפנימיות.
ולשאלתך, לא, זה לא נורמלי שיצחקו עלייך כי אין לך נייק. העולם שלנו התדרדר :/
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית הייתי מתה לתת לך פרח אבל אני לא יכולה )::::"""
אנונימית
שואל השאלה:
את מדהימהה
אנונימית
את מדהימה בעצמך! מעריכה אותך מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
אמלה מהממתת
אנונימית
ביסודי צחקו עלי בגלל שאני נמוכה, בגלל שיש לי משקפיים, בגלל שאני מכוערת, בגלל שאני שקטה ולא היו לי הרבה חברים, בגלל שאני לא לובשת מותגים ועל מה לא בעצם
אז זה מאוד פגע בי והוריד לי את הביטחון ברמות, מאז שעליתי לחטיבה הבנתי שהבעיה היא בהם ולא בי והיום אני במקום הרבה יותר טוב.
יש ילדים במיוחד ביסודי שמחפשים להוריד אנשים כדי להרגיש יותר טוב עם עצמם, לפעמים זה מקנאה, לפעמים זה מחינוך לא טוב, לפעמים זה מלחץ חברתי, לפעמים זה פשוט מרוע ולפעמים זה מחוסר מודעות. זו התנהגות שלצערנו היא לא נדירה בחברה, אבל בטח שהיא לא נורמלית ולא בסדר בשום צורה.