התחברות
הרשמה
הוא כתב לי הי בשלוש בלילה שהוא היה שיכור ועכשיו קמתי וראיתי
לרשום לו "חח מה אתה כותב לי שאתה שיכור"? או משהו אחר? מה אני יכולה לרשום?
24 במרץ 2021, 11:41
3 תשובות
תרשמי לו את מה שרשמת
R
Rachel Greenn
תרשמי לו סליחה שלא עניתי הייתי עסוקה בלחלום עלייך
מ
מלפפון חמוץ בצנצנת
לא הייתי עונה למישהו ששולח הודעה כשהוא שיכור
S
Someons