14 תשובות
לא.
בחוץ כן בבית לא, הבית שלי דתי ואני מכבד את הדת שלהם.
כן
בלי קשר לדת אני פשוט צריחה פחמימות גם אם זה רק לשבועיים
פשוט מבחינה בריאותית
M.v
לא, אני יהודי מן המניין
נופ
לא
m.v
תפו"א זה גם פחמימות
למען האמת לא אבל השנה אני חושבת שבלית בריריה אצטרך לאכול סוג של חמץ(שיבולת שועל כי אין לי משהו אחר לאכול למעט רק ירקות וקצת בשרי.. (שאני לא אוהבת .)
לא
חס ושלום לאכול דבר כזה אחרי שעה רביעית בערב פסח.