5 תשובות
לא, אין כזה פרק
שואל השאלה:
אוףף נוו
פשוט בטעות ראיתי תמונה של סאנם וגאן על מיטת חולים ושהוא שם תראש לידה
אני בפרק 110
אנונימית
אהה לא אז זה לא בגלל זה


אני האמת לא ממש אהבתי שמושכים את הסדרה כל כך הרבה עם כל מיני דברים שקורים.. רק בפרקים האחרונים ממש יש התקדמות
שואל השאלה:
יואו תודה אמאלה שלא עשית לי ספוליירר
וזליחה שאין לי פרח לתת פשוט התנתקתי מהשאלהה כי תמיד מוחקים לי אותה ומורידים לי נקודות
אנונימית
חחח הכל טובב
אם יש לך עודד שאלות על הסדרה את יכולה לשלוח לי בפרטי:)