5 תשובות
תלוי כמה את לוקחת כרגע
תנסי להגיד שבגלל שזה יותר ילדים את מתחילה לקחת יותר כסף ?
Snt
תלוי כמה את לוקחת מההתחלה
שואל השאלה:
אני לוקחת 25 לשעה ואני בת 13
אם את נותנת את כל הלב ובאמת קשה לך יותר, תבקשי יותר במקרה הכי גרועה הם לא יסכימו ותוכלו לשבת על אותו מחיר.

תצייני שאת עושה זאת מכל הלב, הייתי ממליץ לך לבדוק מחירונים של בייביסיטרים אחרים, אולי הסכום שאת לוקחת הוא כלום.

תחקרי קצת.

הכי חשוב תבואי עם ביטחון אל תגשי ללא ביטחון אם הם יבחינו בזאת הם ינסו להוריד אותך מהרעיון הזה.

בהצלחה אלופה!
פסח שמח