תשובה אחת
תקשיבי זה באמת לא כזה קשה באפליקציות את פשוט מתרגל את כל הנושאים כמה פעמים וזה בסדר לטעות ככה לומדים בפעם הראשונה טועים בהכל בפעם השניה טועים פחות וככה כל פעם זה יכנס לך לזיכרון וגם אם את לא מצליחה פשוט תנסי ללכת לפי ההיגיון זה עוזר מאוד
אנונימית
באותו הנושא: