10 תשובות
מה טיפים אחי זה בסהכ אלכוהול
אנונימית
לא לשתות מהר מידי
מתי שיש סחרחורת להפסיק
מתי שיש סחרחורת להפסיק
תבדוק בגוגל
אוקיי. שתה משהו איכותי לא אלכוהול חרא וזול,
תאכל לפני , ותשתה לפני ואחרי זה חשוב.
תאכל לפני , ותשתה לפני ואחרי זה חשוב.
להבין שזה לא עובד מידית, שותים ויש השפעה כשזה מתעכל, אם אוכלים לפני לוקח יותר זמן
ומן הסתם ככל שיש יותר אלכוהול במשקה זה משפיע אחרת, למשל כוס בירה או כוס וודקה משפיע בצורה קיצונית שונה על הגוף
תכלס, בתור אחד שהתחיל בגילך לא הייתי ממליץ, את הגבול לוקח זמן להכיר ועדיף סביבה שאפשר להתנהג בחופשיות כמו בית למשל
ומן הסתם ככל שיש יותר אלכוהול במשקה זה משפיע אחרת, למשל כוס בירה או כוס וודקה משפיע בצורה קיצונית שונה על הגוף
תכלס, בתור אחד שהתחיל בגילך לא הייתי ממליץ, את הגבול לוקח זמן להכיר ועדיף סביבה שאפשר להתנהג בחופשיות כמו בית למשל
לך על זה ותשתה ליד אנשים שאתה סומך עליהם למקרה שתיהיה שיכור או משהו
לשתות לאט לאט ולא לערבב בין משקאות, להקפיד לשתות מים ולא לבוא עם בטן ריקה זה חשוב מאוד.
ולהשתדל לא להגזים
ואממ זהו פחות או יותר
תהנה
ולהשתדל לא להגזים
ואממ זהו פחות או יותר
תהנה
להתחלה הייתי מציעה משקה שבלי אחוזים גבוהים כמו בירה למשל ככה להתחלה בקבוק או 2 בהחלט יעשו את העבודה לפעם הראשונה (ויש רצון לעשות פיפי גם אחרי בירה)ההרגשה הראשונה שלי אחרי בירה הייתה ממש כיפית
בעיקרון תמיד אנשים מערבבים וודקה עם אקסלים אבל זה ממש מגביר את ההרגשה במהירות ולא מומלץ האמת גם לא להתחלה
וגם אם הולכים על וודקה עדיף לא פינלנדיה כי מהנסיון זה באמת הכי זול ולא איכותי ויש זיופים ...ואגב וודקה עם חמוציות זה ממש טעים ולא מביא ישר לבום חזק של שכרות כמו עם אקסלים לפחות להתחלה
לשים רבע כוס של וודקה למשל וכל השאר למלא בחמוציות או במיץ אחר ככה לטעם הטוב כדי לא להשתכר מהר ולאבד שליטה ולהקיא
וגם אם החלטתם שבאלכם כמה סוגי אלכוהול תמיד להתחיל מאחוז נמוך ואז לעלות באחוזים ולא ההפך
נגיד לא לשתות וודקה או ווסקי ולרדת לבירה ושוב וודקה פחות מומלץ עושה גם ממש האנגאובר ,בהצלחה בפעם הראשונה עדיף לא לאבד את עצמך לגמרי עם הזמן מבינים מה הסוג המועדף וכמה ממנו צריך
בעיקרון תמיד אנשים מערבבים וודקה עם אקסלים אבל זה ממש מגביר את ההרגשה במהירות ולא מומלץ האמת גם לא להתחלה
וגם אם הולכים על וודקה עדיף לא פינלנדיה כי מהנסיון זה באמת הכי זול ולא איכותי ויש זיופים ...ואגב וודקה עם חמוציות זה ממש טעים ולא מביא ישר לבום חזק של שכרות כמו עם אקסלים לפחות להתחלה
לשים רבע כוס של וודקה למשל וכל השאר למלא בחמוציות או במיץ אחר ככה לטעם הטוב כדי לא להשתכר מהר ולאבד שליטה ולהקיא
וגם אם החלטתם שבאלכם כמה סוגי אלכוהול תמיד להתחיל מאחוז נמוך ואז לעלות באחוזים ולא ההפך
נגיד לא לשתות וודקה או ווסקי ולרדת לבירה ושוב וודקה פחות מומלץ עושה גם ממש האנגאובר ,בהצלחה בפעם הראשונה עדיף לא לאבד את עצמך לגמרי עם הזמן מבינים מה הסוג המועדף וכמה ממנו צריך
אנונימית
שואל השאלה:
^ תודה ממש ויש לי בבית וודקה סמירנוף, אז כנראה נתחיל מזה פשוט, מה אתה אומר עליה? (ובירות פחות אוהב אבל אולי גם ניקח קצת)
^ תודה ממש ויש לי בבית וודקה סמירנוף, אז כנראה נתחיל מזה פשוט, מה אתה אומר עליה? (ובירות פחות אוהב אבל אולי גם ניקח קצת)
אנונימי
^חח אני בת
הסמירנוף סבבה לגמרי עדיף
ויש בירת קורונה שהיא יחסית עדינה בטעם שלה לעומת השאר
הסמירנוף סבבה לגמרי עדיף
ויש בירת קורונה שהיא יחסית עדינה בטעם שלה לעומת השאר
אנונימית
באותו הנושא: