13 תשובות
יהיו לה, אם היא תרצה בכך ובאמת תנסה להכיר
הייתי סבבה לגמרי אם זה
לא הייתי חושבת עליה
אזדהה איתה...
ו... הייתי מנסה דווקא להתחבר לבן אדם כזה...
יהיה לי על מה לדבר איתו קצת יותר...
שהיא ליטרלי בן אדם חזק בטירוף!
חבל לי שהיא במצב הזה
נראה לי יותר נחמד ו-טבעי שיש חברים
אותה נערה טוב יהיה אפילו אם יהיו לה 2 חברות טובות ו-אמיתיות (מאשר 50 חברות מזויפות +רעות)
מאמין ש-עם רצון טוב ורצון גם להיפתח היא תוכל להכיר חברות מתאימות

כל טוב
כלום גם אני ככה
אין לדעת את הסיבה. אולי טוב לך להיות לבד או שלא יצא לך ליזום קשרים .. אם תרצי לדבר אז בכיף
שהיא פרח שעוד לא פרח. הכוונה בזה שהעולם עוד לא ראה כמה היא מדהימה וענקית (:
אנונימית
שהיא פראיירית שלא הכירה אותי
בואי נגיד את זה ככה כל מי שפה כנראה אין לו הרבה חברים או יש בכלל כי אחרת הם לא היו מדברים פה כל כך הרבה
שגם אני ככה ואני מאוד מבינה אותךך