3 תשובות
פשוט תגידי לה את זה כשהיא במצב רוח טוב, וזה בסדר לגמרי להגיד לה את זה כי זה דיי טבעי כזה, רק תגידי לה תשמרי על עצמך והכול יהיה טוב וזהו
שואל השאלה:
לא זה בטעות אני בת 15
לא זה בטעות אני בת 15
אתה בן 21
אנונימית
באותו הנושא: