6 תשובות
כן זה ממש יפה
בעיניי זה מהמם :)
זה מהמם !
הלוואי שאמא שלי הייתה עושה איתי קעקוע
הלוואי שאמא שלי הייתה עושה איתי קעקוע
אני לא ממליצה על לעשות קעקוע עם אף אחד כולל הורים
זה מוזר אי אפשר להתחייב לציור שקשור על הגוף שלך
לפי דעתי זה ממש חמוד :)