6 תשובות
כן זה ממש יפה
בעיניי זה מהמם :)
זה מהמם !
הלוואי שאמא שלי הייתה עושה איתי קעקוע
:-]
אני לא ממליצה על לעשות קעקוע עם אף אחד כולל הורים
זה מוזר אי אפשר להתחייב לציור שקשור על הגוף שלך
לפי דעתי זה ממש חמוד :)