9 תשובות
לא כדאי להעיר, אבל כן צריך ללמד בבתי הספר לשמור על הבריאות שלנו בשביל שלא נגיע למקרים האלה
שואל השאלה:
יש מלא הרצאות על לאכול בריא וזה
יש מלא הרצאות על לאכול בריא וזה
לא נכון בכלל בשתיהם זה לא בסדר
שואל השאלה:
מה לא נכון זה המצב חחח, את יכולה לראות ובשאלות של תת משקל תמיד יעירו לה..
ובטח שזה בסדר להעיר בשני המקרים, אם היא שאלה אז היא צריכה לקבל את האמת.
מה לא נכון זה המצב חחח, את יכולה לראות ובשאלות של תת משקל תמיד יעירו לה..
ובטח שזה בסדר להעיר בשני המקרים, אם היא שאלה אז היא צריכה לקבל את האמת.
אני חושבת שלא צריך להעיר לאף אחת על הגוף שלה לא משנה באיזה משקל היא, לכל אחת יש את הזכות להיות בתת משקל ולהיות 200 קילו כי זה הגוף שלה וזהו.
גם שמעירים לי (אני רזה ) זה מעודד בעיות אחרות כמו התעסקות באיך להשמין כל הזמן, למרות שהגוף שלי בריא לגמרי פשוט רזה טבעי. אבל כל הזמן עסוקה בזה כי אני חושבת שאני לא נראית כמו מרוב רזון... לכל צד לדעתי לא צריך להתערב
אנונימית
שואל השאלה:
אבל נגיד אם מישהי רושמת פה אם זה בסדר לשקול (תת משקל) יגידו לה שזה נוראי ולא בריא אבל כשמישהי שואלת אם זה בסדר לשקול (עודף משקל) יגידו שכל אחת יפה וזה בסדר
אבל נגיד אם מישהי רושמת פה אם זה בסדר לשקול (תת משקל) יגידו לה שזה נוראי ולא בריא אבל כשמישהי שואלת אם זה בסדר לשקול (עודף משקל) יגידו שכל אחת יפה וזה בסדר
לא מעירים על משקל של אף אחת.
זה לא בסדר שסתם מישהו יעיר, יכולים להעיר לה רק משפחה או אנשים שממש קרובים אליה
זה לא בסדר שסתם מישהו יעיר, יכולים להעיר לה רק משפחה או אנשים שממש קרובים אליה
בשתי המקרים זה לא בסדר
באותו הנושא: