4 תשובות
גם אני הולך לשמה אבל חייב אין מה לעשות לפחות תשמעי מה יש למקום להגיד
רק אומרת שאת אף פעם לא יודעת מה היה מחר, את יכולה לא לקום מחר בבוקר, אל תהססי תלכי על זה בסטי זה יעשה לך רק טוב❤
שואל השאלה:
לא זה לא קשור לכיף זה משהו שאני חייבת
בשביל עצמי שאולי יעזור לי
אנונימית
לכיי אני בטוחה שיהיה לך כיף