4 תשובות
תשתפי אותה
שואל השאלה:
לא בהכרח הרבה
לוקחים כדור בשביל לא לסבול , אני לוקחת רק כדור אחד ביום לדוגמא
לא בהכרח הרבה
לוקחים כדור בשביל לא לסבול , אני לוקחת רק כדור אחד ביום לדוגמא
אנונימית
כדאי לדבר על זה עם הפסיכיאטרית, היא תחליט אם כדאי או לא.
בהחלט. חבל לסבול.
אנונימית
באותו הנושא: