8 תשובות
שואל השאלה:
מעניין^
מעניין^
אהבתיי רק בגלל מאמאמו ובלאק פינק
לא הטעם שלי אבל הוא נהדר לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא להקשיב לכולם?
ואני בת
למה לא להקשיב לכולם?
ואני בת
מאוד מאוד מגוון אבל בתכלס די אהבתי
יש לך יופי של טעם
יש לך יופי של טעם
האמת שלא מכירה שיר אחד אפילו
לא ממש אהבתי
אחי תחליטי או שאת שומעת גורג האריסון, הארי נילסון, אריק ברדון, דה וולט אנדרגאונד, מיוז וכל הגאנג או שאת שומעת טיילור סוויפט ונרקיס, אחד מהם חייב ללכת.
אנונימית
באותו הנושא: