2 תשובות
היי זה שם מאוד יפה כל שם הוא מיוחד ויפה רביד זה שם לא נפוץ מידי הוא מיוחד שמור עליו
אנונימית
דבר ראשון את/ה לא אמור/ה להחליף שם בגלל שצוחקים עלייך. מי שעושה את זה חסר עמוד שדרה. כל עוד את/ה אוהב/ת את השם שלך אל תחליף/י אותו בשביל אחרים.
דבר שני אם לא מסכימים לך אז לא נורא תחכה/י אולי עד גיל 18 שתיהיה/י חוקי/ת ואז תוכל/י לעשות מה שבא לך