16 תשובות
הייתי יוצא איתה
לא לא נראה לי לא לטעמי כלכך המראה
שואל השאלה:
אז תעדיף שהיא תהיה יפה עם אופי מגעיל ?
אז תעדיף שהיא תהיה יפה עם אופי מגעיל ?
אנונימית
לא, אני אעדיף שיהיה לה אופי טוב אבל גם מראה שלטעמי. לא אומר שאת מכוערת או שיש נשים מכוערות, אבל אני מן הסתם ארצה להיות עם מישהי שאני אוהב את המראה שלה
אני לא בן אבל אני חושבת שהם לא צריכים להתייחס רק למראה שלה אלא גם על האישיות. כי אם יש לה אופי טוב זה הכי חשוב. ולהרים אותה ולתמוך בה
זה ברור שגם מראה זה חשוב אבל זה לא הכל. אני חושבת שאופי יותר חשוב
זה ברור שגם מראה זה חשוב אבל זה לא הכל. אני חושבת שאופי יותר חשוב
אני לא אצא איתה כי אני לא נמשך אליה
ולא, בחורה יפה עם אופי חרא זה לא יותר טוב, במערכת יחסים צריך להימשך לנפש אבל גם לגוף, זה דבר די משמעותי.
ולא, בחורה יפה עם אופי חרא זה לא יותר טוב, במערכת יחסים צריך להימשך לנפש אבל גם לגוף, זה דבר די משמעותי.
לא אצא איתה כי אני לא יוצא עם נמוכות
בדיוק זה מה שאני אומר^^
למי שעשה לי מינוס
זאתי דעתי וזה הטעם שלי אני בנאדם גבוה
ואני לא רוצה ללכת ברחוב עם מישהי ולהראות כמו אבא שלה
זאתי דעתי וזה הטעם שלי אני בנאדם גבוה
ואני לא רוצה ללכת ברחוב עם מישהי ולהראות כמו אבא שלה
שואל השאלה:
תשמעו ברור שצריך משיכה , אבל תגידו לה שהיא מכוערת או שתרימו לה ותנסו לדבר נורמלי או כל החרא הזה
תשמעו ברור שצריך משיכה , אבל תגידו לה שהיא מכוערת או שתרימו לה ותנסו לדבר נורמלי או כל החרא הזה
אנונימית
סבבה אולי זאת דעתך אבל אני חושבת שאתה לא צריך לשפוט אותה בגלל הגובה שלה. היית יוצא עם מישהי שהיא גבוהה ?
זה בסדר. זאת דעתך
זה בסדר. זאת דעתך
אנונימית
ליטרלי עשו למישהו פה מינוסים כי הוא אמר שהוא לא יוצא עם נמוכות
אתם קולטים שהגענו למצב שלגברים אסור לפסול אישה כי היא לא הטעם שלו, אפליה מתקנת אשכרה.
תקראו את מה שכתבתי ותבינו למה המינוסים פה מפגרים רצח
אתם קולטים שהגענו למצב שלגברים אסור לפסול אישה כי היא לא הטעם שלו, אפליה מתקנת אשכרה.
תקראו את מה שכתבתי ותבינו למה המינוסים פה מפגרים רצח
אני חושב שכמו שיש בנות שלא יוצעות עם בנים בגובה מסוים מותר לי להחליט שאני לא מעוניין בבנות בגובה מסויים
יכול להיות להן אופי מדהים ומראה אש אבל אם היא נמוכה אני לא יכול לצאת איתה
מתחת למטר 60 זה מוגזם לי
תודה לך פיני שאתה מבין אותי
אני אמשיך ואוסיף שגם אם הייתי פוסל בגלל משהו אחר זאת זכותי המלאה לפסול מכל סיבה שהיא
יכול להיות להן אופי מדהים ומראה אש אבל אם היא נמוכה אני לא יכול לצאת איתה
מתחת למטר 60 זה מוגזם לי
תודה לך פיני שאתה מבין אותי
אני אמשיך ואוסיף שגם אם הייתי פוסל בגלל משהו אחר זאת זכותי המלאה לפסול מכל סיבה שהיא
אני לא אצא איתה אם אני לא נמשך אליה אבל אם אני כן אז למה לא
ואם הייתי איתה הייתי מנסה לעלות לה את הביטחון העצמי
ועכשיו משהו לא קשור אל תדברי על עצמך ככה זה גם משהו שיכול להרחיק ממך בנים או בכללי אנשים תאהבי את עצמך באמת ואל תסתכלי רק על הדברים הרעים האלה ואני בטוח שמה שאת חושבת על עצמך זה לא נכון ואני בטוח שיש אנשים שחושבים שאת יפה גם אם את לא חושבת ככה
ואם הייתי איתה הייתי מנסה לעלות לה את הביטחון העצמי
ועכשיו משהו לא קשור אל תדברי על עצמך ככה זה גם משהו שיכול להרחיק ממך בנים או בכללי אנשים תאהבי את עצמך באמת ואל תסתכלי רק על הדברים הרעים האלה ואני בטוח שמה שאת חושבת על עצמך זה לא נכון ואני בטוח שיש אנשים שחושבים שאת יפה גם אם את לא חושבת ככה
אנונימי
הכל בסדר.
זאת דעתך
זאת דעתך
אנונימית
לופיש צודק, בינינו יופי לא פחות חשוב מאופי. לדעתי צריך להימשך לחיצוניות שלו באותה מידה שלפניומיות שלו.
באותו הנושא: