9 תשובות
גם אני מרחובות
אבל זה סגור בגלל שחג
אבל זה סגור בגלל שחג
יא יש פה כאלה מרחובות חחח
בית ספר קציר אנוכי
חחח אני רון ארד אם אתה מכיר
מכיר מכיר
יפה יפה
לא נראלי בטח שיצא החג יפתח אבל גם לא כל החנויות זה בדרכ ככה פה בקניון
בטח בצאת החג ייפתח
לדעתי כן
באותו הנושא: