5 תשובות
הם לא באמת כלבים מסוכנים, ועדיף לאמץ
קונים אותם מאולפים
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל צריך אישור הבנתי איך מוציאים? אני מקבלת אותם עם אישור?
כן אבל צריך אישור הבנתי איך מוציאים? אני מקבלת אותם עם אישור?
אנונימית
אם את מאמצת או קונה אז חלק מהטפסים שחותמים עליהם אז שמה יש גם את זה אני חושבת אבל אם את רואה כלב שבא לך תשאלי
שמעי בתור מישהי שיש לה מלא זמן דוברמן אז אני יגיד לך דבר כזה את צריכה לבקש מבנאדם מבוגר שהוא מעל גיל 26 שידבר עם הבעלים של אותו האחד ואתם בתכלס לא צריכים כל כך אישור מסוים אבל אתם צריכים כל כמה שנים לחסן את הכלב/כלבה וזה ממש חשוב וגם בדרך כלל הם לא אוהבים חלק מהאוכל שלהם אז זה יכול לעלות קצת הרבה אז באמת תשקלו אם זה מתאים לכם
באותו הנושא: