4 תשובות
שואל השאלה:
^
אני מאוד מקווה שיש לאולי צו הרחקה מג'ימין (ומביטיאס). הוא מפחיד אותי... הוא אובססיבי לג'ימין בצורה מגוחכת ומביכה, בחיים לא אבין מה פשר ההתנהגות שלו.
כמובן שהם מודעים לזה! אם זה הגיע לכל העולם אז סביר להניח שזה גם הגיע לביג היט ולביטיאס.
אולי לונדון לא מובך ממה שהוא עושה והוא מפרסם את זה כמה שיותר..
אני בטוחה שג'ימין מודע לאובססיה של אולי לונדון אליו והוא בוחר לא להגיב, והאמת אני מבינה גם למה הוא לא מגיב- נכון שזה קשה ממש כל ההטרדה הזאת אבל אם ג'ימין יגיד משהו רע על אולי לונדון הרבה אנשים ייצאו עליו וייגרמו לו להרגיש רע עוד יותר, וגם כנראה שאולי לונדון יפגע..
אני יודעת שההתנהגות שלו מוגזמת אבל אם האיידול שלי היה מדבר עליי דברים רעים הייתי כל כך נפגעת וזה היה כל כך כואב..
בגלל זה אני חושבת שג'ימין בוחר לא להגיב.
אבל דבר אחד לא ברור לי, כאילו אם אולי לונדון כל כך מעריץ את ג'ימין וכל כך אוהב אותו, אז למה הוא עושה לו את כל זה? אני בטוחה שהוא מבין עד כמה זה מטריד. אז למה אתה מטריד בצורה הזויה את מי שאתה כל כך אוהב? אתה אמור לדאוג שיהיה לו טוב..
דיי בטוחה שכן.. כמעט חצי מהעולם יודעים עליו, אבל אני לא חושבת שג'ימין מרגיש\ירגיש נוח עם זה. למרות שכן אם הוא היה מעיר לו על זה אולי לונדון היה מרגיש נורא.. לשמוע את זה מהאיידול שלך? אולי הוא פיתח אובססיה אליו אם זה הגיע ללהתחתן עם קרטון שלו, או לשלם אלפי דולרים בשביל ניתוחים כדי להראות כמוהו
אני חושבת שכן