5 תשובות
לכי לצחצח שיניים זה מגעיל ויעשה לך רע
אחכ יהיו לך חורים מניסיון זה נורא לעשות סתימות תמנעי מזה כמה שאת יכולה ולכי לצחצח
את לא רוצה לקום מחר עם פה מסריח והרגשה חרא נכון?
יופי, לכי לצחצח שיניים :)
יופי, לכי לצחצח שיניים :)
אם לא תצחצח שיניים תרגיש כזה ברע כי גם יהיה לך ריח מגעיל
תצחצחי שיניים ותקבלי סוכריה
באותו הנושא: