3 תשובות
הרעיון הקומוניסטי הוא שוויון כספים. לוקחים מעשירים ונותנים לעניים
דיקטטורה רגילה לוקחים מעשירים ולא נותנים כלום
אגב זה קרה גם שם אבל לא משנה
שואל השאלה:
תודה, אבל אפשר תשובה יותר מלאה?
כי הקומונסטים בתאוריה זה דיקטטורה שיוויונית