12 תשובות
כן
זה ממש מלחיץ
זה פשוט עובר אחרי כמה שניות אבל בדיעבד כשזה קורה זה מרגיש כמו שעות
שואל השאלה:
תספרי לי על החוויה שלך, זה כיאלו לא הצלחת לזוז??
כן
זה לא היה ממש מלחיץ האמת
אם אתה רוצה אספר לך
כן, לא נלחצתי
שואל השאלה:
תספריי לי אם באלך תשלחי בפרטי
כן זה כאילו שהגוף רדום אבל המוח לא ואתה מרגיש במעין חוויה חוץ גופית כזאת בקטע רע , זה הרגשה ממש מפחידה
ואתה בתוך סיוט כזה
התעוררתי בלילה כי הייתי צמאה
ניסיתי לקום ולא הבנתי למה אני לא מצליחה
(הייתי ילדה קטנה אז)
ניסיתי לקום שוב ולא הצלחתי
באתי לצעוק לאמא שלי ופשוט לא יצא לי קול
תחשוב שאתה מנסה לצרוח אבל בשקט, אז כזה.
פתאום אני מתסכלת קדימה ורואה חתול שחור הולך על השידות ועל השולחן שלי בחדר.
הוא היה רזה ומכירים את זה שהם עושים צורת קשת בגב? אז זה מה שהוא עשה
מיותר לציין שלא הייתה לי חתולה
ואז לא הבנתי מה קורה וחזרתי לישון
זה היה בערך חצי דקה דקה
רק אחרי כמה שנים הבנתי מה זה היה

אני באמת מודה לאלוהים שזה לא היה משהו מפחיד, כי זאת באמת הרגשה של חוסר אונים ואם זה היה נורא יותר באמת הייתי יוצאת משם עם טראומות
שואל השאלה:
אמאלה זה נשמע מפחיד
זה מוזר וקצת מפחיד אבל זה מטורף
לי היה אבל לא ראיתי משהו מפחיד פשוט לא הצלחתי לזוז... זה מפחיד אבל זה נגמר אחרי 10 שניות בערך
לא, אבל קרה לי הפוך, לפעמים יצא שאני הייתי במעבר הזה של בין השינה לחלום והחלום כזה שנוצר הבהיל אותי והרפלקסים שלי עדיין פעלו וזה הבהיל אותי
אנונימי
סוג של, פעם הייתי בתוך חלום ואז כבר רציתי לקום ועוד הייתי בחלום וכשניסיתי לקום הרגשתי מעין משהו מוזר בגב שלי ולא הצלחתי לזוז ופשוט ורק אחרי כמה שניות כזה החלום נעצר ואז רק הצלחתי לזוז