שונאת שמתקשרים אליי בלי הפסקה ועוד אומרים שאני חצופה
אני לא אוהבת לדבר בטלפון ושונאת שיחות טלפון בכללי, לא משנה עם מי זה. גם אם זה עם מי שאני ממש בקשר מצוין איתם אני פשוט לא אוהבת לטלפן לאנשים. ויש לי בנוסף חברה שכל הזמן מתקשרת כמה פעמים בוואטצאפ ואני רואה שפספסתי הרבה שיחות ממנה, כאילו אין לי בעיה לדבר פעם ב אבל כשמתקשרים אליי יותר מפעם אחת ביום זה מתחיל לעצבן.. כי יש לי דברים נוספים לעשות, ולא תמיד יש לי כוח לנהל שיחות עם אנשים... ולמרות שאני סיפרתי את זה לאנשים פשוט אומרים עליי שאני חצופה ושאני סתם עצלנית לא מתחשבת. מה דעתכם?