התחברות הרשמה

שונאת שמתקשרים אליי בלי הפסקה ועוד אומרים שאני חצופה

אני לא אוהבת לדבר בטלפון ושונאת שיחות טלפון בכללי, לא משנה עם מי זה. גם אם זה עם מי שאני ממש בקשר מצוין איתם אני פשוט לא אוהבת לטלפן לאנשים.
ויש לי בנוסף חברה שכל הזמן מתקשרת כמה פעמים בוואטצאפ ואני רואה שפספסתי הרבה שיחות ממנה, כאילו אין לי בעיה לדבר פעם ב אבל כשמתקשרים אליי יותר מפעם אחת ביום זה מתחיל לעצבן.. כי יש לי דברים נוספים לעשות, ולא תמיד יש לי כוח לנהל שיחות עם אנשים... ולמרות שאני סיפרתי את זה לאנשים פשוט אומרים עליי שאני חצופה ושאני סתם עצלנית לא מתחשבת. מה דעתכם?
29 במרץ 2021, 15:51
טלפוניםשיחות טלפוןחוות דעת    
3 תשובות
מסכימה איתך
Y
Your_mom69
אוויי אני כל כל כל מזדהה
b
billie eilish.n
מסכים לגמרי
י
יוסיהגב3
באותו הנושא:
רק אני שונאת שמתקשרים אליי?
כול הזמן יש מספר שמתקשר אליי בלי הפסקה
יואו בזמן האחרון ממש כל יום כתוב לי שמתקשרים אליי מהשטחים הפלסטיניים
תנו הצעות לשיר במזרחית לצילצול שמתקשרים אליי?
איך אני יכולה לעשות שסירי תקריא לי מי מתקשר שמתקשרים אליי?
איך מגדירים בגלאקסי פלאש שמקבלים הודעה/שמתקשרים אליי?
איך שמים שיר באייפון? שמתקשרים אליי כאילו
איזה שיר לשים בהמתנה שמתקשרים אליי?
איך שמים צלצול לאייפון שאני אשמע שמתקשרים אליי (הכוונה לשיר שאני בוחרת)
כל פעם שמתקשרים אליי יש לי פלאש מהבהב זה התחיל לבד
יש לי אייפון ואני רוצה שיר שמתקשרים אליי איזה אפליקציה אפשר?!?!?!