9 תשובות
שואל השאלה:
סתם אני לא

אבל האיי קיו שלי עדייך נמוך
אנונימי
כי אולי זה שהם חכמים מונע מהם להשתלב בחברה
אולי אתה טיפש? שמחה לעזור :)
רגע
אז אם אני גרועה בסיטואציות חברתיות וכל פעם שאני ניגשת למישהו(וזה לא קורה הרבה) זה קרינגי ומוזר ומביך וזה לא מתקדם ואז זה עוד יותר מביך זה אומר שאני חכמה?
I:
זה לא סותר
כי חרדה חברתית זה איכס
מניחה שהמוח אמור לפצות על זה?
שואל השאלה:
אתה מקנא בי מותק

זו לא בהכרח הסיבה
אבל יכול להיות
אנונימי
בדרך כלל אלו אנשים עם קשיי חברה כמו אוטיסטים וכו כן מקבלים טוב. זה לא אומר אבל שמישהו בלי קשיים לא יצליח.
לא כולם חכמים לדןגמא מהאוטיסטים אבל יש חלק שהם פשוט ככה הם יודעים הם לא צדברים אבל המוח שלהם עובד 24/7 הם חושבים בהגיון יותר מאחרים
קשה לי להסביר את זה
שואל השאלה:
כן זה לא קשור רק לרצף האוטיסטי
בכלליות ככל שאדם יהיה עם יותר איי קיו
הוא יהיה פחות טוב בסיטואציות חברתיות

כנראה כי הוא ינתח דברים יותר מהאדם הממוצע


זה לא אומר שכל ביישן הוא אינשטיין
אנונימי