3 תשובות
שואל השאלה:
היא זאת שנפרדה. אני לא יודעת מה לעשות. ביקשתי ממנו שיקח קצת זמן, לא רק בשבילו אלא גם בשבילי כי זה קצת מוקדם לי.
אנונימית
שזה הגיוני שאת קצת נרתעת בכל זאת אי אפשר להתגבר ב3 חודשים על 5 שנים ואף אחת לא רוצה להיות מישהי שיוצאים איתה בשביל להתגבר על הרגשות של האקסית
פשוט תדברי איתו ותראי מה קורה באמת
ואם הוא עדיין רוצה את האקסית או חא
אנונימית
למה שיהיה בעייתי