7 תשובות
שואל השאלה:
אינני יודעת חחח מחכה שיענוו
אינני יודעת חחח מחכה שיענוו
אנונימית
בעיקרון את אמורה לקנות כרטיס
אבל בואי לא ישימו לב שאת מעבירה חוגר.. (כמעט כל חייל/ת שאני מכירה מעביר חוגר על אזרחי כשהוא צריך לנסוע ברכבת)
אבל בואי לא ישימו לב שאת מעבירה חוגר.. (כמעט כל חייל/ת שאני מכירה מעביר חוגר על אזרחי כשהוא צריך לנסוע ברכבת)
ברכבת נראה לי שלפרוטוקול אסור אבל לא נראה לי שישימו לב
תשאל את הקצינה שלך.
תקטיני ראש
תעבירי חוגר, תגידי שלא ידעת שאסור כי אף אחד לא אמר לך את זה
שזה גם נכון, אף אחד לא טורח להגיד לחיילים מה מותר ואסור בקטעים האלה
תעבירי חוגר, תגידי שלא ידעת שאסור כי אף אחד לא אמר לך את זה
שזה גם נכון, אף אחד לא טורח להגיד לחיילים מה מותר ואסור בקטעים האלה
מיום חמישי בשעה 22:00 עד יום שבת בשעה 23:59 את יכולה לנסוע על אזרחי, בימי חול (א'-ה') את יכולה לנסוע אך ורק בזמן חג. עכשיו חג, פסח, כלומר את כן יכולה לנסוע על אזרחי באמצעות החוגר שלך
את האמת, אף אחד לא שם על זה שאסור להשתמש בחוגר כשאת על אזרחי. אני משתמש חופשי, בחיים לא עשו לי משהו גם כשהייתה ביקורת כרטיסים באוטובוס או רכבת.
בגדול, מותר מחמישי עד שבת.
בגדול, מותר מחמישי עד שבת.