4 תשובות
את ממש לא טיפשה! כבר אם את חושבת על ללכת אחרי אחרים כי את פחות מבינה אז את לא טיפשה!!
כל אחד חכם בדרך שלו וגם את
כל אחד חכם בדרך שלו וגם את
תלוי במה.
יש דברים שכדאי לך להקשיב לעצמך ויש דברים שכדאי לך להתייעץ עם אחרים
יש דברים שכדאי לך להקשיב לעצמך ויש דברים שכדאי לך להתייעץ עם אחרים
ואת לא טיפשה
את לא טיפשה נקודה . כל אחד חכם וטוב במשהו אחר אף פעם אל תורדי את עצמך !
באותו הנושא: