5 תשובות
ברור
זה לאהוב משהו פשוט לא ברמה אובססיבית של פאנדום
ברור, גם אם תהיי מאוהבת בו וכל החדר שלך יהיה הוא את יכולה להחשיב את עצמך כלא בפאנדום זה לגמרי בחירה
אנונימית
כן
להיות בפאנדום זה לרוב גם כי אתה אוהב את האדם שהוא.
אני שומעת המון זמרים אבל זה לא אומר שאני בפאנדום שלהם. הזמרים שאני בפאנדום שלהם אלו זמרים שאני גם מעריכה את המעשים והמסרים שלהם ומתחברת לאישויות שלהם
כן