21 תשובות
מרכז
נטרלי כי אני לא מתעסק בפוליטיקה
אנונימי
מרכז נוטה לשמאל.
שמאל
אנונימית
לא הבנתי על מה אתם עושים מינוסים? על זה שהדעה שלי שונה משלכם?
אתם ילדותיים.
שמאל
מחרפן שאנשים פה נותנים פלוס למי שימני ומינוס למי ששמאלני
מה אנחנו ילדים קטנים? מה נסגר?
ימין
מרכז נוטה שמאלה
תלוי באיזה תחומים.. רוב הדעות שלי מזוהות עם שמאל בנוגע לזכויות שוות וכו' אבל מבחינה ביטחונית אין לי מושג מה דעתי
אנונימית
ימין
מרכז ימין
מרכז
מרכז נראה לי
דעה פוליטית מדינית אני יותר ימנית אבל לא קיצונית כי אני לא בעד סיפוח וכיבוש אבל גם לא בעד לתת שטחים. כלכלית שמאלנית גם נראה לי חברתית.
שמאל
ימין מרכז
שמאל (נראה לי נוטה למרכז)