7 תשובות
שיאומי הטלפון הכי גרוע בעולם
לא ממליצה לך בשום מצב.
לא ממליצה לך בשום מצב.
אנונימית
אייפון 11
אמנם חרוש ממש אבל יש לו מצלמה מדהימה ומחיר טוב ביחס לשאר האייפונים
גם 8+/7+ ממש טוב
אמנם חרוש ממש אבל יש לו מצלמה מדהימה ומחיר טוב ביחס לשאר האייפונים
גם 8+/7+ ממש טוב
a71 סמסונג
^^היא אמרה במחיר סביר אייפון 11 זה לא מחיר סביר.
ותחפשי בזאפ תכתבי עד איזה מחיר את רוצה וזה יראה לך תוצאות
ותחפשי בזאפ תכתבי עד איזה מחיר את רוצה וזה יראה לך תוצאות
אני קניתי אייפון 8+
ב1,500
תמצאי
ב1,500
תמצאי
אנונימית
שיאומי.
אין על הטלפונים שלהם!
תקני poco x3, הכי טוב
אין על הטלפונים שלהם!
תקני poco x3, הכי טוב
מה התקציב בערך?
באותו הנושא: