8 תשובות
אבל זה לא :/
זה ממש לא
אני חושבת שאנשים בלי חברים הם אנשים שיש הרבה מה לגלות עליהם וזה לא משהו כזה קל להשיג חברים... זה ממש בסדר
^אה אז מה את אומרת בעצם
אני לא בת אדם ולא ידעתי?
טוב לדעת
לא אמרתי שאין לי חברים. אני פשוט לא חברותי ככ ולא רוצה עוד חברים.
וחוץ מזה חברים הם ממש לא עניין ברור מאליו את לגמרי טועה
כי בא לי
שום דבר לא ברור מאליו
זה לא ברור מאליו