4 תשובות
שואל השאלה:
^^ אם שאלתי מישהי לשלומה, והיא ענתה לי שהיא מרגישה בסדר ואני רוצה לענות לה "אני שמחה לשמוע", מה עדיף לענות?
^^ אם שאלתי מישהי לשלומה, והיא ענתה לי שהיא מרגישה בסדר ואני רוצה לענות לה "אני שמחה לשמוע", מה עדיף לענות?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה, תודה רבה :)
סבבה, תודה רבה :)
אנונימית
i'm glad to hear זה תלוי במה
glad to hear
באותו הנושא: