4 תשובות
אפשר לכתוב שהזווית הנוצרת היא 90 ואין צורך לכתוב שad מאונך כי זה הכוונה של גובה
שואל השאלה:
ואיזה משפט לכתוב בנימוק בטענה ונימוק?
ואיזה משפט לכתוב בנימוק בטענה ונימוק?
אנונימית
הנימוק הוא ההגדרה של גובה, לא משפט
גובה הוא מאונך לבסיס ולכן יוצר זווית ישרה עם הבסיס
באותו הנושא: