3 תשובות
אם יש לה חבר, אז אולי כדאי שתשחרר מזה...
כן, זה קשה. אבל זה עדיף מאשר שיכאב לך מיום ליום עוד יותר. תשמור איתה על קשר, אבל אל תפתח רגשות...כמו שאומרים, גודל הציפייה גודל האכזבה
אני יודע שזה נשמע רע. אבל חכה שהיא תפרד ממנו אולי ותקפוץ על ההזדמנות אחי
לא לאלאלא אל תפסיק לדבר איתה.
להפך, תמשיך איתה את הקשר, מקסימום ירד לך ממנה במקרה הכי גרוע...

תנסה אולי לדבר איתה על חבר שלה עד כמה שזה מציק וקשה.
זה יראה לה שאתה אכפתי.
אמנם אתה יותר בוגר ממני אבל אני מנסה לעזור d: