6 תשובות
אנשים שדורשים חסימה
אופסי קורה
אני אחת מאלה...
לפעמים פשוט אין זמן או חשק לדבר.
ואני לא רוצה לענות מתאמץ כזה.
אז אני עונה כשמרגיש לי טוב, ויש לי באמת מה להגיד...
לפעמים פשוט אין זמן או חשק לדבר.
ואני לא רוצה לענות מתאמץ כזה.
אז אני עונה כשמרגיש לי טוב, ויש לי באמת מה להגיד...
וואי אני שונאת אנשים כאלה
יאו שונאת אתזהה
סיימו לפלרטט עם מאתיים אחרות
סתם לא לשפוט
סתם לא לשפוט