7 תשובות
דקו/איזוקו , קאצאן, טודורוקי(לא כל כך אבל בסדר)
דנקי
מקום ראשון שוטו אהובי 3>
מקום שני יוגה כי הוא פשוט גורם לי לבכות מצחוק חוחי
מקום שלישי ג'ירו כי היא חמודהה!
מקום רביעי טסויו כי זאת טסויו דעע!! חיח
מקום חמישי מינה כי היא פשוט מצחיקה ומגניבה וחמודה ו...ו.....יאיי
ובמקום השישי..........דנקי כי אימלה הוא הורג אותי מצחוק בכל פעם (חבל שלא מראים אותו יותר אוףף)
באקוגו
שוטוו
קירישימה
דנקי
באקוגו
סרו
הורודה ברח לי השם):
והצפרדע גם ברח לי השם
ליטרלי כולם הם טובים כי האנימה ממש טובה
dabi או יותר נכון toya