7 תשובות
יואו פלייליסט מושלם בול הטעם שלי תודה
אנסה אותו, תודה על השיתוף
אחלה להקות :)
אגב three days grace הם יותר פוסט גראנג והלהקה הישראלית שנמצאת שם היא פאנק d:
אגב three days grace הם יותר פוסט גראנג והלהקה הישראלית שנמצאת שם היא פאנק d:
שואל השאלה:
כן אני יודע אבל פשוט ממש אהבתי שלא יכלתי שלא להכניס :)
כן אני יודע אבל פשוט ממש אהבתי שלא יכלתי שלא להכניס :)
שואל השאלה:
לול
לול
לא כזה אהבתי את הפלייליסט סורי
וואו איזה פלייליסט מדהים זה מרגיש כאילו אני מסתכלת על שלי רק ששלי יותר טוב פפ (ככ הרבה צניעות אין אני מדהימה)
באותו הנושא: