7 תשובות
יואו פלייליסט מושלם בול הטעם שלי תודה
אנסה אותו, תודה על השיתוף
אחלה להקות :)
אגב three days grace הם יותר פוסט גראנג והלהקה הישראלית שנמצאת שם היא פאנק d:
שואל השאלה:
כן אני יודע אבל פשוט ממש אהבתי שלא יכלתי שלא להכניס :)
שואל השאלה:
לול
לא כזה אהבתי את הפלייליסט סורי
וואו איזה פלייליסט מדהים זה מרגיש כאילו אני מסתכלת על שלי רק ששלי יותר טוב פפ (ככ הרבה צניעות אין אני מדהימה)