3 תשובות
בדכ המדריכים שלהם יעשו להם פעולה על יום השואה או שיגידו לך שאת צריכה.
לא ישאירו קבוצה בלי פעולה על יום השואה - זה ממש חובה... אז אני חושבת שכאילו עדיף שלא תעשי משהו ישירות על השואה כי זה יהיה להם קצת יותר מדי כי כבר תהיה להם קודם / אחכ פעולה על יום השואה
אז עדיף לך לעשות נקודת מבט על משהו יותר אקטואלי ופחות עמוק
אגב, כאילו נק מבט זה אמור להיות על נושא שמעניין את המדריך.ה או משהו אקטואלי אז אנלא בטוחה שכאילו על יום השואה זה כזה מתאים (למרות שלאף אחד לא אכפת תכלס)
לא ישאירו קבוצה בלי פעולה על יום השואה - זה ממש חובה... אז אני חושבת שכאילו עדיף שלא תעשי משהו ישירות על השואה כי זה יהיה להם קצת יותר מדי כי כבר תהיה להם קודם / אחכ פעולה על יום השואה
אז עדיף לך לעשות נקודת מבט על משהו יותר אקטואלי ופחות עמוק
אגב, כאילו נק מבט זה אמור להיות על נושא שמעניין את המדריך.ה או משהו אקטואלי אז אנלא בטוחה שכאילו על יום השואה זה כזה מתאים (למרות שלאף אחד לא אכפת תכלס)
וואי סורי שלא עניתי קודם - לא הייתי מחוברת לסטיפס בימים האחרונים, מקווה שזה עדיין רלוונטי...
אני חושבת שזה יכול להיות מעניין ונחמד, השאלה שוב איך את עושה את זה...
(אה אגב, חשוב לי לומר שאני בכיתה ט' בצופים וכל הניסיון שלי בהדרכה זה כאילו כמה התנסויות שעשיתי, זה לא יותר מדי. אז קחי את מה שאני אומרת בערבון מוגבל - אני אומרת ומייעצת לפי מה שאני חושבת שאני הייתי עושה).
אני חושבת שאם הנושא מעניין אותך (של ההפגנות), את יכולה לעשות את זה מעניין וזה יהיה מעניין. את יכולה לעשות משהו קצת יותר אינטראקטיבי ואז כאילו הם כנראה יותר ירצו להשתתף וזה
אני חושבת שזה יכול להיות מעניין ונחמד, השאלה שוב איך את עושה את זה...
(אה אגב, חשוב לי לומר שאני בכיתה ט' בצופים וכל הניסיון שלי בהדרכה זה כאילו כמה התנסויות שעשיתי, זה לא יותר מדי. אז קחי את מה שאני אומרת בערבון מוגבל - אני אומרת ומייעצת לפי מה שאני חושבת שאני הייתי עושה).
אני חושבת שאם הנושא מעניין אותך (של ההפגנות), את יכולה לעשות את זה מעניין וזה יהיה מעניין. את יכולה לעשות משהו קצת יותר אינטראקטיבי ואז כאילו הם כנראה יותר ירצו להשתתף וזה
שואל השאלה:
אוקיי, אני פשוט מפחדת שמה שמעניין אותי לא יעניין אותם כי הם דיי לא מרוכזים אם הם לא מתעניינים (עשיתי עליהם כבר התנסות אחת),
את חושבת שלעשות להם על הפגנות (על ההפגנה של התלמידים בקשר לחזרה שלהם לבית ספר או משהו בסגנון) זה יכול להיות נקודת מבט טובה?
אוקיי, אני פשוט מפחדת שמה שמעניין אותי לא יעניין אותם כי הם דיי לא מרוכזים אם הם לא מתעניינים (עשיתי עליהם כבר התנסות אחת),
את חושבת שלעשות להם על הפגנות (על ההפגנה של התלמידים בקשר לחזרה שלהם לבית ספר או משהו בסגנון) זה יכול להיות נקודת מבט טובה?
אנונימית
באותו הנושא: