3 תשובות
תלכי עם חברה או עם ההורים
לצאת בשעה יותר מוקדמת
אני גם פחדתי לרוץ לבד אז הצטרפתי לקבוצת ריצה בפעם הראשונה זה מביך אבל מתרגלים
באותו הנושא: