3 תשובות
אם זו מערכת יחסים רעילה.. לדעתי להיפרד. או
לשבת ולדבר על זה ובלי שום קשר תאכלי.
לשבת ולדבר על זה ובלי שום קשר תאכלי.
את הכי חשובה בחיים האלו
הבריאות הנפשית שלך הכי חשובה
אם זה לא מערכת יחסים בריאה הכי כדאי להתרחק ולעזוב. גם כשזה קשה והוא החיים שלך, את צריכה לזכור שאת החיים של עצמך. את באה קודם.
אם את לא תטפלי בעצמך מי כן?
אני התנתקתי ממערכת יחסים מאוד רעילה, ורק אחרי שעזבתי הבנתי באמת כמה זה היה כל כך לא טוב לי.
את הכי חשובה. גם אם זה קשה, תחשבי על עצמך קודם.
אם את חושבת שיכןל לעזור להניח הכל על השולחן ולדבר על כל הבעיות ומה שצריך להשתנות ביחס שלכם, את מוזמנת לעשות גם את זה,אבל לשים לב לתשובות שאת מקבלת, לכוונה ולאיך שאתם מיישמים את זה.
הבריאות הנפשית שלך הכי חשובה
אם זה לא מערכת יחסים בריאה הכי כדאי להתרחק ולעזוב. גם כשזה קשה והוא החיים שלך, את צריכה לזכור שאת החיים של עצמך. את באה קודם.
אם את לא תטפלי בעצמך מי כן?
אני התנתקתי ממערכת יחסים מאוד רעילה, ורק אחרי שעזבתי הבנתי באמת כמה זה היה כל כך לא טוב לי.
את הכי חשובה. גם אם זה קשה, תחשבי על עצמך קודם.
אם את חושבת שיכןל לעזור להניח הכל על השולחן ולדבר על כל הבעיות ומה שצריך להשתנות ביחס שלכם, את מוזמנת לעשות גם את זה,אבל לשים לב לתשובות שאת מקבלת, לכוונה ולאיך שאתם מיישמים את זה.
אם את במערכת יחסים רעילה שאתם כל היום רבים בה אל תשארי,בהתחלה יהיה לך קשה אבל זה יעשה לך רק טוב(אני לא הייתי במצבך אבל זה מה שאני כנראה הייתי עושה)או שאם את ככ לא רוצה להפרד ממנו את יכולה לקחת אותו לשיחה ולדבר על זה,ואם זה לא יעזור תפרדי ואם תצליחו תשארו חברים טובים לא בזוג
באותו הנושא: