4 תשובות
יש תהליך גיוס לקבע מהאזרחות
אנשים שחוזרים לצבא מהאזרחות זה נקרא חוזר שירות
אנונימי
כן ברור יש אצלנו מישהו בן 32 שחזר לצבא מהאזרחות למרות שזה בעייתי מבחינת דרגות כל דרגה זה המון שנים
אנונימי
יש כניראה תהליך אבל מציעים בסוף השירות