14 תשובות
ואני יכול ללכת על המים
שואל השאלה:
מאמין לך
אנונימי
אל תזלזל באמונה של אחרים,תודה
ולהאמין שישו הלך כל המים?
שואל השאלה:
לא זילזלת , אני צריך את הדעה שלך על מה שכתבתי אחי
אנונימי
ואי ממש
שואל השאלה:
אם אני לא מאמין שרוח שיגרה צפרדעים , למה שאאמין במישהו שהלך על המים? טכנית ישו יותר מוכח "קיים" למרות שאנלא מאמין בו..
אנונימי
יש בזה משהו
לא שאני מאמינה בכל מקרה אבל כן אתה צודק
שמע יש סיכוי שהוא היה קיים אבל אין סיכוי שהוא עכשיו "שליח אלוהים" הוא היה בנאדם רגיל שפשוט כנראה נמאס לו מאיך שיהודים מתנהגים אז הוא רצה לשנות את זה, לא היה לו כוחות על
^כן נכון
אם זה מה שאתה אומר, גם עם שלם היה אנטישמי ליהודים למשל, וגם כתבו מלא ספרים על דברים רעים ביהודים, איך אתה לא אנטישמי???? עם שלם חושב ככה ויש על זה ספר, אתה בסדר בראש???
שואל השאלה:
אנלא מאמין בו בגלל התנך
אנונימי
^תבחר למה להאמין? אתה משוגע? אבל כתוב בספר!!!!!
שמע אחי אני לא מבין את ההיגיון שלך. תודה שהטענה שלך טיפה מטומטמת. אני הכי בעד שכל אחד יאמין במה שהוא רוצה אבל רק בגלל שעם שלם מאמין ככה ויש על זה ספר זאת לא סיבה להאמין במשהו. למשל להגיד שככה חונכת או שזאת דרך שאתה בחרת לעצמך זאת יותר טענה הגיונית.
חחח מה כואב לך במה אני מאמינה? שכל אחד יאמין במה שהוא רוצה, או לא יאמין:)
אנונימית
אחי אני מעריץ אותך מעכשיו