6 תשובות
המלך.
רק ביבי
כפרע עליו
אנונימית
את אוהבת אותו אבל לא אוהבת את זה...מה
זה הגיוני, הוא כריזמטי ופוליטיקאי מאוד מוכשר, ללא ספק הכי חזק בארץ בלהתחמק מהכול ולסובב כל דבר לטובתו אבל פשוט תזכרי שיש לו המון חסרונות כמו זה שהוא מוכן להקריב את טובת המדינה בשביל לשמור על עצמו בשלטון ונותן לחרדים לסחוט אותו + דעות שמנוגדות לפחות למה שאני מאמין.

אני לא אוהב אותו וממש לא רוצה שהוא יהיה בשלטון אבל אני יודע להעריך את הכישרון שלו (גם אם זה פוגע באחרים) וזה בסדר גמור שגם את ככה