8 תשובות
לא אני משחקת מיקמק ואני בת 14 אבל זה בעיקר להטריד ילדים קטנים
לא. אם אתה אוהב את המשחק הזה תשחק בו גם בגיל 20. מה זה משנה?
שואל השאלה:
חחח כע זה כיף להטריל ילדים קטנים ממני
חחח כע זה כיף להטריל ילדים קטנים ממני
אנונימי
אחלה משחק
לא, בכיתה ח' היינו משחקים את זה בחדר מחשבים כל הכיתה...
לא להפך
אני בת 16 ומשחקת בזה
באותו הנושא: