5 תשובות
מבינה אותך
וכן
וכן
אנונימית
חחח מצחיק יש לי גם אחות בת 21 וגם אמא שלי התחילה ללמוד לאחרונה
וכן הגיוני לגמרי שתרגישי ככה ❤
וכן הגיוני לגמרי שתרגישי ככה ❤
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה עושים?
אז מה עושים?
אנונימית
אני בטוחה שזה קשה גם לאמא שלך ללמוד כל היום וצריך גם לראות את הצד שלה :)
אבל אם את רואה איזה יום שהיא פנוייה תקחי אותה ליום כיף רק שתיכן או משהו בסגנון ותגידי לה שהתגעגעת לזמן איתה והיא תבין
אבל לא יודעת אם יש מה לעשות כלכך כי היא לומדת ורני בטוחה שקשה לה אפילו יותר
אבל אם את רואה איזה יום שהיא פנוייה תקחי אותה ליום כיף רק שתיכן או משהו בסגנון ותגידי לה שהתגעגעת לזמן איתה והיא תבין
אבל לא יודעת אם יש מה לעשות כלכך כי היא לומדת ורני בטוחה שקשה לה אפילו יותר
אנונימית
כמובן שתדברי איתה אני חושבת שזה רק יעזור וישפר לך את ההרגשה
באותו הנושא: