3 תשובות
עדיף תמיד ללכת לגניקולוגית עם אמא. את רק בתיכון אז עדיף שלא תלכי לבד גם תלוי אם זו סתם פגישה שגרתית או לא
אנונימי
כן, מגיל 16 אפשר ללכת לבד לכל רופא.
אם את לא בטוחה לגבי זה את יכולה להתקשר למוקד של הקופת חולים ולשאול.
אם את לא בטוחה לגבי זה את יכולה להתקשר למוקד של הקופת חולים ולשאול.
באותו הנושא: