4 תשובות
תלחץ קצת יותר חזק על הסריגים
לוקח אצת זמן עד שמתרגלים. בינתיים תלחץ חזק אפילו שזה כואב
פשוט תלחץ בקצה האצבעות על המיתרים חזק יותר.. יכול להיות גם שהיד שלך לא עגולה מספיק וככה יוצא שהאצבעות עצמן נוגעות במיתרים למרות שלוחצים טוב על המיתרים..
אז אם הבעיה זה יד עגולה, תתמקד בלעגל את היד כל הזמן. ואם זה הללחוץ חזק, נכון זה כואב בהתחלה, אבל זה כל מה שאתה יכול לעשות
אז אם הבעיה זה יד עגולה, תתמקד בלעגל את היד כל הזמן. ואם זה הללחוץ חזק, נכון זה כואב בהתחלה, אבל זה כל מה שאתה יכול לעשות
תתאמי על כל אקורד בנפרד ככה:
תחזיקי את האקורד, תפרטי עד שאת שומעת צליל נקי מכל המיתרים
תניחי את היד על הברך
ואז שוב תעשי את האקורד
זה גם יתרגל את האצבעות שלך לעבור מהר לאקורד וגם להחזיק אותו בצורה נקיה
כל יום כמה דקות אימון על אקורד
תחזיקי את האקורד, תפרטי עד שאת שומעת צליל נקי מכל המיתרים
תניחי את היד על הברך
ואז שוב תעשי את האקורד
זה גם יתרגל את האצבעות שלך לעבור מהר לאקורד וגם להחזיק אותו בצורה נקיה
כל יום כמה דקות אימון על אקורד