4 תשובות
מוצא עבודה ומתחיל את החיים
מטייל בארץ
שואל השאלה:
פחות מעניין אותי לטייל וגם אין לי ככ הרבה חברים שאני בקשר איתם
פחות מעניין אותי לטייל וגם אין לי ככ הרבה חברים שאני בקשר איתם
אנונימי
מבינה אותך נורא בקטע של להרגיש אבוד עם השחרור.
מה שאני אישית עשיתי היה למצוא עבודה כדי לחסוך כסף. ככה הייתי בערך שנה וחצי עד שנמאס לי והחלטתי לחשוב על לימודים אקדמיים, שהיו המטרה שלי עוד מתקופת בית הספר. פסיכומטרי, עניינים, הרשמות עכשיו... לאט לאט הדברים מתקדמים, נסה לא לאבד את עצמך ותהיה בסדר :)
מה שאני אישית עשיתי היה למצוא עבודה כדי לחסוך כסף. ככה הייתי בערך שנה וחצי עד שנמאס לי והחלטתי לחשוב על לימודים אקדמיים, שהיו המטרה שלי עוד מתקופת בית הספר. פסיכומטרי, עניינים, הרשמות עכשיו... לאט לאט הדברים מתקדמים, נסה לא לאבד את עצמך ותהיה בסדר :)
באותו הנושא: