4 תשובות
אני ליטרלי בהיתי בדפי חזרה לבגרות שלי וניסיתי לישוב על סיבות למה אני צריכה לעשות את זה ולא פשוט לוותר ולהמר על הסיכויים
יאללה אני מאמינה בך!! את מסוגלת
תחשבי על הרגע הזה שתבואי למבחן, תדעי הכל ויהיה לך קל, תוכלי לנשום לרווחה ותסיימי מהר:)
זו הרגשה מעולה
ויותר מזה, תחשבי על הרגע הזה שתקבלי את הציון הגבוה שיהיה לך אם תשקיעי ותילמדי הרבה!!! כמה שאת תהיי גאה בעצמך, כמה שההורים שלך יהיו גאים בך וכמה שהמורה תהייה גאה בך.
קדימה
תחשבי על הרגע הזה שתבואי למבחן, תדעי הכל ויהיה לך קל, תוכלי לנשום לרווחה ותסיימי מהר:)
זו הרגשה מעולה
ויותר מזה, תחשבי על הרגע הזה שתקבלי את הציון הגבוה שיהיה לך אם תשקיעי ותילמדי הרבה!!! כמה שאת תהיי גאה בעצמך, כמה שההורים שלך יהיו גאים בך וכמה שהמורה תהייה גאה בך.
קדימה
תלמדי, וואי וואי איך תהיי מרוצה מתי שתקבלי את הציון זו תחושת סיפוק רצח
תחשבי על הציון שיהיה לך בזמן שלכולם יהיה נכשל:)
באותו הנושא: