10 תשובות
מה הוא עשה?
שואל השאלה:
לא אכפת לו ממני פשוט.
שלבן לא אכפת ממך זה מרגיש לא נעים, וזה בן אדם שהיה אפשר לקיים איתו משהו נורמלי אם היה קצת יותר נורמלי
לא אכפת לו ממני פשוט.
שלבן לא אכפת ממך זה מרגיש לא נעים, וזה בן אדם שהיה אפשר לקיים איתו משהו נורמלי אם היה קצת יותר נורמלי
אנונימית
את יכולה להאשים אותו במשהו? לא.
אתם זרים, מכירים ברשת יומיים, למה שיהיה לו אכפת?
לא בקטע רע, פשוט זה הגיוני.
זה לא רעיל בשיט, זה לגמריי תקין.
לדעתי את מגזימה, אכפת לך ממנו וממה שהוא אומר הרבה יותר מידי.
אתם זרים, מכירים ברשת יומיים, למה שיהיה לו אכפת?
לא בקטע רע, פשוט זה הגיוני.
זה לא רעיל בשיט, זה לגמריי תקין.
לדעתי את מגזימה, אכפת לך ממנו וממה שהוא אומר הרבה יותר מידי.
שואל השאלה:
אבל שבן אדם אומר למישהו, שהוא בוכה, צוחקים עליו וחושבים שזה מצחיק?
זה קשור לאדם שפוי, זה נשמע לך שפוי שאתה פורק ולא לוקחים אותך ברצינות?
אבל שבן אדם אומר למישהו, שהוא בוכה, צוחקים עליו וחושבים שזה מצחיק?
זה קשור לאדם שפוי, זה נשמע לך שפוי שאתה פורק ולא לוקחים אותך ברצינות?
אנונימית
נו ו? הוא לא עשה את זה בכוונה.
זה כמו שמישהו יטען שזה שקוראים לי "המורה" פוגע בו כי יש לו טראומה ממורים.
זה לא מבוסס בכלל, הוא לא עשה כלום.
הוא רחוק מלהיות רעיל. אם מישהו כאן רעיל זאת הגברת שנקשרה ביומיים למישהו שלא שם עליה.
זאת לגמריי זכותו לא לשים עליה.
זה כמו שמישהו יטען שזה שקוראים לי "המורה" פוגע בו כי יש לו טראומה ממורים.
זה לא מבוסס בכלל, הוא לא עשה כלום.
הוא רחוק מלהיות רעיל. אם מישהו כאן רעיל זאת הגברת שנקשרה ביומיים למישהו שלא שם עליה.
זאת לגמריי זכותו לא לשים עליה.
אולי הוא ניסה להקל את האווירה, אין לדעת.
בכל מקרה- אם הוא כזה מניאק, למה את נקשרת אליו ביומיים?
בכל מקרה- אם הוא כזה מניאק, למה את נקשרת אליו ביומיים?
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שהוא רעיל אבל.. איפה אמרתי את זה?
הוא אחלה בן אדם פשוט רק קשה לי שלא אכפת לו ממני כי אין לי איך להתקדם בקשר מאף בחינה
אני לא אמרתי שהוא רעיל אבל.. איפה אמרתי את זה?
הוא אחלה בן אדם פשוט רק קשה לי שלא אכפת לו ממני כי אין לי איך להתקדם בקשר מאף בחינה
אנונימית
מה אחלה בו אם הוא פוגע בך דווקא כשאת צריכה תמיכה?
היא אמרה שהוא רעיל.
היא אמרה שהוא רעיל.
שואל השאלה:
הוא בן אדם טוב בסך הכל, יש בינינו אי הבנה פשוט.
הוא גם מצולק מפעם, הוא עבר בגידה
לא נראלי שילך..
הוא בן אדם טוב בסך הכל, יש בינינו אי הבנה פשוט.
הוא גם מצולק מפעם, הוא עבר בגידה
לא נראלי שילך..
אנונימית
אני מסכים עם המורה
באותו הנושא: